6150311615 |
Aplicació didàctica de la impressora 3D |
2020-2021 |
Taller. Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
10/5/2021 - 7/6/2021 (15 hores) de 18:00h a 20:00h |
|
SI Morelló |
|
pl. la Closa, 7 (Esterri d'Àneu)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Pallars
|
| |
|
Aquesta activitat es realitzarà no presencialment |
| |
Inscripció |
08/01/2021 - 19/01/2021 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Aquest curs pretén que el professorat sigui capaç d’utilitzar la impressora 3D a les aules dels centres de la comarca com una eina pedagògica
|
| |
Objectius |
•Introduir el concepte de disseny i d’impressió 3D.
•Aprendre a crear, dissenyar i programar prototips en 3D
•Aprendre a utilitzar aquest recurs en el context escolar.
•Elaborar un projecte educatiu partint de la utilització del disseny 3D.
|
| |
Continguts |
•Concepte d’impressió 3D i tipus.
•Programari pel disseny 3D.
•Procés d’Impressió, metodologies i programari de laminat.
•Aplicacions didàctiques.
|
| |
Formador/a |
Josep Sala
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones en relació amb el disseny i el desenvolupament de l’activitat formativa i percepció de transferibilitat. (Nivell 1)
- Aprofitament en termes d’aprenentatge dels continguts de la formació orientats a una futura implementació a la pràctica docent. (Nivell 2)
- En aquelles activitats que ho contemplin, transferència immediata a la pràctica docent d’aspectes relacionats amb els continguts de l’activitat formativa. (Nivell 3)
|
| |
Requisits de certificació |
- Activitats presencials i semipresencials: Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l’aprofitament.
|
| |
E-mail |
crp-pallarssobira@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dilluns |
10/05/2021 |
1630 |
1830 |
Sessió 2 |
dilluns |
17/05/2021 |
1630 |
1830 |
Sessió 3 |
dilluns |
24/05/2021 |
1630 |
1830 |
Sessió 4 |
dilluns |
31/05/2021 |
1630 |
1830 |
Sessió 5 |
dilluns |
07/06/2021 |
1630 |
1830 |
|
| |